Oivalla organisaatiosi uusiksi

18.04.2018 – Janne Heinonen

Organisaation toiminnan uudistaminen on vaikeaa. Epämääräisistä tavoitteista ei toki ole pulaa: Siilot alas ja lisää ketteryyttä, parempaa tiedonkulkua ja parempia päätöksiä, asiakas keskiöön. Kuulostaa helpolta! Taustalla häilyy kokonaisvaltaisempi tarve kulttuurin muutokseen. Asiat eivät kuitenkaan muutu niin kauan kuin tarve ei konkretisoidu teoiksi.

Uudistumisen ei tarvitse kuitenkaan tarkoittaa suuria ulkopuolelta haettavia resursseja. On myös mahdollista hyödyntää olemassa olevaa potentiaalia ja kytkeä se uudelleen toimivammalla tavalla. Tällä en tarkoita perinteistä laatikkoleikkiä organisaatiokaavion parissa, vaan toiminnan päivittämistä uuden työn tekemisen ehtoihin sopivammaksi.

Jatka lukemista »

Janne Heinonen,
Customer Success Manager,
Kasvutoimisto Kairos